Tycker att ni borde börja följa..

Publicerad 2014-10-30 22:53:00 i Allmänt, Blandat, Foto, Hästarna, Hästarnas träning, Lopp på G, Tips, Vardag, trav,

Ja snart så är det halloween och vad ska ni hitta på under halloween? Själv ska jag åka och hälsa på några så jag blir inte hemma under halloween. Fast jag skulle ju ändå inte hitta på något speciellt så det spelade inte sådan stor roll.
 
Jag var igår och red Victor och ja han är samma gamla häst man lämnade här hemma hah. Visserligen är det mer galopp tag i han nu än förr men tror han skärper sig mera senare i lopp. Får hålla tummarna för att han kommer med och får hoppas på placering i loppet om han kommer med efter sitt uppehåll han har haft. I allafall när jag red honom i onsdags så gick det skapligt bra i intervall jobbet dock satte han galopp två gånger men fick ner han snabbt, pigg som tusan och fick hålla i den hästen så jag trodde armarna skulle gå av.
Men på söndag ska jag till honom en sista gång innan jag åker på kvällen upp till Wången igen.
 
Otroligt nog saknar jag skolan och de är stort för min del att jag av alla längtar tillbaka till skolan men det är nog för att vi har så grymt kul där uppe och en skola att rekommendera alla där uppe är som en hel stor familj och dessutom har vi alla hästar att ta hand om ett större plus att man får vara bland det bästa som finns HÄSTARNA. 
Fast dock har man ju jour direkt när man kommer upp dit phuu.. men det är i active stables så de går nog bra i allafall hinner man träffa isaac varje morgon för han står i active.
Får skriva lite mer om active stables och vad det är osv så ni förstår lite mer.
 
Och som en sista grej så tycker jag att ni borde börja följa min andra Instagram som jag har: http://instagram.com/kristiinaj2 
- Min Instagram där jag lägger upp bilder som jag själv har fotat och är endast fotograferings Instagram på lite allt möjligt ex: djur, natur osv...
 
Här kommer ett höst kollage:
 
Slänger in ett inlägg i morgon om jag hinner med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela