Snart slut på lov..

Publicerad 2015-03-06 22:20:00 i Allmänt, Blandat, Foto, Vardag,

Ja snart var det slut på detta lov och snart är det praktik taggad till 100 på praktiken faktiskt. 
Men om bara denna huvudvärk kan gå över någon gång har haft den i 2 dagar nu och går aldrig över har provat att ta trio, Alvedon men inget hjälper.
 
I alla fall var jag ner på stan och handlade lite grejor idag samt även på andra affärer utan för stan också
 
Ansiktsmasker blev ett av inköpen
 
Sen köpte jag mig dessa party muggarna bara älskar dessa
 
Och även lite saker som behövs där uppe på wången..
 
Slutligen några av det viktiga sakerna jag behöver enligt mig
 
Har nämligen handlat lite mer saker men det kommer däremot inte upp på bloggen förens jag är tillbaka uppe på Wången igen då de redan är ner packade och det får bli som en överraskning för er sedan.
 
Tills nästa år är även vi lovade som bor i B huset nu att vi kommer få bo kvar där om vi vill nu när vi precis har fått det ny renoverat vilket är jätte bra att vi kommer att få möjligheten att få bo kvar i våra gamla rum om vi vill det. 
Tills nästa år ska jag försöka få upp ett kylskåp och en mikro hade jag tänkt efter som att jag bokstavligen kommer bo uppe på wången i tvåan då jag både kommer ha häst med mig och även kanske kommer kunna jobba där under loven. 
Dessa ska jag köpa och sätta upp i rummet nästa år hade jag tänkt. 
 
 
Ha det bra så uppdaterar jag mer under praktiken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela