Då var praktiken slut

Publicerad 2015-03-21 12:32:41 i Allmänt, Blandat, Vardag, trav,

Ja nu har man haft praktik i 2 veckor shit va snabbt dessa två veckor har gått. Under praktiken hann jag även få lite favorit hästar: Quatro en jätte snäll hingst sen Palle en valack på 3 år och även Dizon en riktig kel häst sen även ett brunskimmel sto vid namn Saga. 
 
 
Ja igår så var man på bio och såg insurgent den var super bra. Värd att se!
 
Har börjat packat lite smått nu för imorgon åker man upp till Wången igen i en vecka och tre dagar. Ska bli så kul att få träffa lilla isaac igen efter 4 veckor. Nu håller jag tummarna på att han är bättre i ryggen när jag kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela