Hämta häst efter midsommar!

Publicerad 2015-06-17 12:23:00 i Allmänt, Blandat, Foto, Hästarna, Träning, Vardag, Wången, trav,

Jajamen nästa vecka hämtar jag världens finaste kille. Han är en 4årig valack och heter I am Ash men kallas Ash eller Askan. Mer info om denna kille kommer i ett senare inlägg.
 
I alla fall så är det nu sommarlov och det kommer spenderas främst i stallet. Och nu väntar jag bara svar om jag fått boxplats uppe på wången till tvåan. Ska även bli jätte kul och se hur många det är som börjar till den kommande terminen. 
 
Nästa vecka hoppas jag får min lön sen jag jobbade upp på wången under långhelgen. Och då blir det köp av ett par nya högtalare! 
 
Har även nu gjort ett mål att jag ska träna varje dag 6dagar i veckan i 11 veckor och klara jag det jag vill uppnå så ska jag göra en make over.. spännande och se hur detta slutar..
 

Kommentarer

Postat av: Sanya

Publicerad 2015-06-28 22:55:54

Åh vad mysigt! Saknar att ha häst :)

Postat av: Monica

Publicerad 2015-07-03 20:46:08

Lycka till med Aski Paski! Mvh hans uppfödare.

Svar: Så kul att du hitta hit hoppas du fortsätter att följa bloggen för extra uppdatering om Askan :)
Monte.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela