Seger häst i Stallet!!

Publicerad 2015-07-10 15:15:00 i Allmänt, Foto, Hästarna, Loppen, Monté, Vardag, trav,

Japp igår segrade Wolf Woods Redhood alltså Rödluvan i monté första seger för denna häst super kul att det börjar gå framåt nu för de i stallet! 
Så idag blir det seger tårta och naturligtvis ska man ju dit men inte bara för att fira segern utan även för att askan ska få rygg och kors kollad vid 16.00 typ så ett senare inlägg om det kommer upp under kvällen.
 
Samt så idag så ska jag hinna gå och säga grattis till Ronja också som fyller år idag wooooppp
 
Bjuder på denna bild hihi
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela