Dagens skogs tur med askan..

Publicerad 2015-07-13 14:06:21 i Allmänt, Hästarna, Hästarnas träning, Vardag, trav,

Ja dagens skogstur slutade inte som det skulle ha gjort börjar från början 
Dagens tur idag var perfekt från en början han gick som en klocka och var hur cool och lugn som helst tills vi mötte än annan häst i skogen och var då ca 500 m från stallet efter några m efter den andra hästen passerat så ville jag skritta herren hem men han ville fortsätta och trav och när hans vilja inte gick igenom så fick han sig ett spel och slog och skenade iväg som tur så kom ingen till skada men askan var något stressad sen när vi kom hem och jag var lite om skakad och ett grön märke har han på ena bakhoven efter vagnen samt lyckades rackaren slå sönder bukgjorden och ett under att allt satt kvar när vi var hemma... Kanske börjar märkas att askan börjar komma form och kiropraktorn gjorde ett riktigt bra jobb han går inte snett med huvudet längre och man får bättre kontakt i munnen på honom. Hoppas nu att nästa tur går bättre som blir i morgon men slaggjord på då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela