Askan

Publicerad 2015-07-09 11:33:00 i Allmänt, Blandat, Hästarna, Vardag, trav,

Här kommer lite info om askan som jag har lovat i ett inlägg tidigare.
 
Namn: I Am Ash
Född: 2011
Kön: Valack
Färg: Svskm= Svart skimmel
Ras: Varmblod
Startprissumma: 9300
Startpoäng: 243
Rekord: 18.6
U: Queen of Bashult
E: Majesty of Rock
 

Detta är en kille med ett hjärta av guld även fast han inte riktigt förstår hur gammal han är ibland då han har ett sinne som en åring men vad gör det. Värdens supertrevliga häst att köra utan problem i stortsätt. Jag har helt enkelt fått den grymmaste hästen. Denna kille kommer jag inte släppa taget om så lätt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela