Hänt lite sedan senast!

Publicerad 2015-01-23 14:23:00 i Allmänt, Blandat, Hästarna, Vardag, Vänner, Wången, trav,

Jo nu var det ju ett låångt tag sen jag bloggade sist. Nu är det ett nytt år en ny termin och massa jobb att göra. 
 
Som i tidigare inlägg här på bloggen har jag ju mer än gärna velat ta med min häst upp hit till Wången men nu har vi bestämt oss för att sälja min underbara prins då vi tyvärr har kört fast han och jag och kommer inte riktigt vidare så nu letar han ett nytt hem men eventuellt kommer han att få flytta till någon han redan känner sedan tidigare och där kommer han få det toppen men nu inväntas det bara svar från de osv. 
Och till sommaren blir det eventuellt ett nytt köp av häst har redan nu hittat många fina hästar men en har jag fastnat för.
 
Här på Wången går det framåt och håller nu på med ponnylicens så fram till våren någon gång får man kanske tävla lite. Samt så träningen av Isaac går framåt även fast han har haft lite problem med bakben och haft lite feber. Däremot har jag inte kört och ridigt honom så mycket den här veckan men på söndag ska jag ut med en kompis på banan och träna lite däremot i monté och i lite fart. 
 
Hade ett riktigt trevligt nyår med fina vänner och massa skratt mm.
 
 
Mina MÅL 2015:

  • Få några upp sittningar eller tävla egen häst.
  • Hitta den perfekta hästen som jag kan utvecklas med.
  • Träna och även tävla både passhäst och min egna häst.
  • Göra detta år till det bästa hitills.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela