Snö, regn och slask..

Publicerad 2015-02-08 21:42:32 i Allmänt, Blandat, Hästarna, Vardag, Vänner, Wången,

Dagarna bara försvinner här uppe på Wången tyckte nyss att jag kom hit sen jullovet men det har redan gått 1 månad sedan och det känns som 1 dag och snart far man hem igen. Åker ner till Gävle vecka 8 redan för att komma hem till lov och praktik. Och min praktik blir hos Håkan Wallberg i 2 veckor spännande hoppas även att jag får lite uppsittningar nu när jag kommer hem.
 
Nu är Victor såld och har fått flyttat hem till Jessica vilket betyder att han inte bor så farligt långt ifrån mig så jag kan ju alltid hälsa på honom någon gång och han kommer nog få det fin fint där med både gamla och nya hagkompisar.
 
För mig och Isaac här uppe på Wången går det skapligt bra däremot har han fått något fruktansvärt ont i ryggen så nu kommer han inte kunna ha en sadel på dig på vääldigt länge däremot fick han massage idag och hoppas att det hjälper för den ömma ryggen lite i alla fall.
 
Ska slänga in en video i ett inlägg framöver innan vecka 8 hade jag tänkt så håll er uppdaterade. För någon dag sedan fick man även håret toppat vilket var jätte bra då det var jätte slitet.
 
Nu under veckan var det hela 6 plus grader ute och sol men oj va slaskigt det blev och sen under den kvällen frös allt och dagen efter blev det rena is gatan och sen börja det snöa och idag regnade det under kvällen vilket väder man kan ha. Men våren verkara vara på G i alla fall... jippiii.. 
 
 
Så här kan en jour morgon se ut innan man går och käkar frukost!
 
Här kommer fler bilder: Där emot är de tagna med min Iphone... 
 
En skapligt rolig bild detta haha.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela