Filmen är på G

Publicerad 2015-02-09 19:58:00 i Allmänt, Blandat, Foto, Hästarna, Vardag, Vänner, Wången,

Idag har det varit en dag som har gått jätte fort känns det som endast två lektioner under för middagen sen lunch sen anatomi i klassrummet vilket gick betydligt snabbare en vad jag trodde att det skulle göra. Sedan tog jag mig upp till ovalbanan för islandshästarna och fotade lite och sen var det middag redan och sedan gick man ner till stallet och pyssla lite med Isaac och nu sitter jag här med min coca cola zero och skriver. 
 
I morgon hoppas jag på att jag hinner köra Isaac då han är mycket bättre i ryggen efter går dagens massage.
Han fick även idag massage med på länden och korset men idag hade han lite svårt att stå still och jag är inte den längsta personen så då hoppa jag upp och satte mig där uppe i stället och han lungnade sig och stod stilla när jag satte där uppe!
 
 
I alla fall fick man reda på att vi ska ha häst vid hand och visa upp sin passhäst inför hela skolan i våran kör/rid hall och vi ska även prata inför alla..nja tror inte det kommer vara så där jätte bra kommer sluta med att jag svimmar där inne och dessutom är inte Isaac den hästen som precis är den som travar utan vill mera skritta och chilla eller ska han springa så passar han så då kan jag ju vissa upp min "passhäst".
 
 
Även filmen som jag kommer lägga upp här på bloggen är på gång men kommer nog  inte vara klar förns i slutet av veckan kanske eller i början av nästa men håll er uppdaterade ändå så ni inte missar något intressant.
 
En bild kan säga mer en 1000 ord haha.. Välkommen till Wången liksom..
 
lite fler bilder från dagen:
 
Folk har många gånger frågat mig vad jag egentligen håller på med här uppe på Wången och även flera har trott att jag går på Islands inriktningen och blir lite chockade när jag säger att jag går trav inriktningen och får ofta till svars men du umgås så mycket med de som går Island, ja? bara för att man går trav behöver inte det betyda att man bara kan vara med de som går trav går att vara med alla faktiskt både från trav och Islands inriktningarna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela