Travet idag

Publicerad 2014-10-26 14:03:00 i Allmänt, Blandat, Foto, Hästarna, Vardag, trav,

Idag åkte jag äntligen till travet och träffade bästa hästen. Lika fin som vanligt och vi tog oss även en tur i skogen som slutar som vanliga turer för oss två hah... lite pigg och stark och han ville springa på men ehh det var länge sedan sist och att få rida en häst med krut i är aldrig fel satte även in en galopp ett varv i skogen på Victor. Märks på honom att han galopperas mycket då han sätter galoppen klockrent när man ber om det men sen att lyssna i vilket tempo de ska gå i är han inte lika bra på haha. Fy satan va jag har saknat den herren ska eventuellt dit och hälsa på på tisdag igen för då ska jag ändå in på travet och köpa lite grejor.
 
Skulle vara så kul om jag fick ta med mig Vicke upp till Wången någon gång han skulle stor trivas där uppe massa skogs vägar, egen travbana att göra av sin energi med och intervall backe stort plus för den hästen haha.
 
Men i iallafall så startar han eventuellt den 9/11 på Bergsåker men återkommer med mer info senare.
 
Favorit tröjan är på så klart
 
En klippning av detta hår skulle inte vara fel börjar bli så hemskt långt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela