Spö regn och orientering

Publicerad 2014-10-08 15:57:00 i Allmänt, Foto, Outfit, Vardag, Wången,

Ja det spöregnar här och vi har haft orientering i detta väder fy och blä va blött de blev.Helt otroligt nog blev jag och Fanny klara föst med orienteringen i klassen tycket att det är en mycket stor insats av oss haha..
 
Min passhäst Isaac gick licenslopp med en idag och han gick jätte bra tyckte jag han var föst in i mål. Fösta 500 gick på 1,30 men sista 100 vet jag inte hur fort det gick.
 
Jag ska ju börja med dagens outfit men hann inte igår så jag börjar med det från och med idag då vi hade stor
 
städning och sen åkte vi och handla sen somnade jag.
 
Men dagens outfit:
En vardagsklädstil för mig en tjocktröja och ett par boyfriend jeans. Och då tänker säkert ni men varför har hon inte ridkläder på sig för när hon går på hästgymnasium för? Jo men det är så att vi är inte jämt i stallet utan vi har faktiskt också gemensamma ämnen som matte, svenska, NO, osv. Men jag gillar ju kläder väldigt mycket så för mig är det ju inget konstigt med att gå i sådana här kläder men jag kommer ju visserligen från stan från början men jag gillar ändå att ha på mig dessa kläder. De är mycket bekväma sen får ju andra tycka va de vill men de för inte mig något de är ju jag som har de på mig.
 
Efter höstlovet kommer min Wången jacka jippi vad jag vill ha den nu börjar faktiskt bli riktigt kallt här uppe nu och det skulle till och med snö nu någon gång under den här veckan igen brrr..
 
Nu har 3orna åkt på praktik och nu är det lite tomt här uppe och snart åker även 2orna på praktik och då blir det nog väldigt tyst här uppe haha.. Så vi 1or har hela Wången för oss själva i en vecka innan lovet hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela