snart höstlov!

Publicerad 2014-10-06 21:40:00 i Allmänt, Vardag,

Dagarna på Wången fortsätter och nu sitter jag och kollar på lite tågbiljetter hem för jag åker ju nämligen hem under höstlovet och det är bara 3 veckor kvar nu. Åå som jag har saknat de där hemma.
 
Kommer även börja med dagens outfit så när nästa inlägga kommer in (eventuellt i morgon).
 
I morgon får jag äntligen rida igen nu har jag bara kört och kört så nu ska det bli bra att få vara uppe på häst ryggen igen. Hoppas på att Isaac inte får ont i ryggen igen men ska läggen en padd under monté sadeln på honom.
Hoppas just nu mycket på att jag hinner rida mitt sista licenslopp här uppe så jag slipper göra det nere i Gävle utan att jag direkt kommer kunna få börja komma ut på banorna och tävla lite.
 
Har även pratat med de där hemma och de säger att Victor är mycket bättre och bara att anmäla och oj va jag vill träffa den hästen saknar honom så mycket.
 
Men har tyvärr en mycket tråkig sak att berätta för er och de är att Racey har fått flyttat tillbaka p.ga att det blev för dyra kostnader att ha henne kvar tråkigt nog det fina stoet oj va jag kommer sakna henne, en enormt fin häst och kunde ha blivit en jätte bra monté häst fram över dessutom.
 
Här får ni en bild ovan ifrån som en elev här ifrån Wången har tagit när hon fick flyga helikopter.
 
I helgen ska jag även försöka få lite bilder på Isaac hade jag tänkt så ni får se honom.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela