Sista licensloppet på onsdag.

Publicerad 2014-10-13 22:23:30 i Allmänt, Monté, Vardag, Wången,

Hej alla!
 
Idag fick jag rida en häst som kallas Flicka men jag skulle igentligen ridigt Blanka Bob men vi råkade ta fel häst men jag skulle få rida den här hästen ändå sa Bosse. En jätte fin häst men galopp från start idag men fick ner henne snabbt så ska tänka på det tills på onsdag att hålla henne i starten och släppa på lite i sista sväng. Sen hoppas jag att licensloppet går bra så jag blir godkänd och att jag får mitt licens klart till höstlovet så det bara är att anmäla sen.
 
Åter igen har jag jour och nu måste jag verkligen komma ihåg att ta mina allergitabletter annars kommer jag vara sjuk hela helgen.
 
Nu börjar jag faktiskt sakna julen lite, all jul musik, vit mysig snö, tända ljus, skidor , julmust och allt som tillhör julen.
Fast framför allt saknar jag invigningen av Gävle bocken med julskyltning och allt de är en av julens höjdpunkter.
Hihi troligtvis när man är tillbaka här uppe på Wången efter höstlovet är det nog snö här uppe då de redan nu har börjat snöat lite men det ligger inte kvar än.
 
Nästa fredag kommer jag hem igen Gävle, längtar efter att få träffa alla där hemma!
 
Finns inte så mycket mer att skriva om just nu, slänger in ett inlägg på onsdag om hur licensloppet gick mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela