Uppdatering

Publicerad 2014-11-15 14:25:00 i Allmänt, Blandat, Foto, Hästarna, Hästarnas träning, Lopp på G, Natur, Vardag, Vänner, Wången, trav,

Ja nu var det länge sen igen jag blogga men nu slänger jag in ett långt inlägg.
 
Jodå snön har börjat kommit här uppe men den försvinner dock lika snabbt som den lägger sig på marken men nu vet man i alla fall att det börjar bli vinter.
Men våra wången jackor har inte kommit än hoppas på att de kommer nästa vecka!
 
Nästa vecka har jag ALP här på wången och på fredagen åker jag hem igen och får se när det är jag ska rida provlopp på Victor taggad och den 30/12 så ska vi även sikta mot start i Gävle.
 
Förra veckan körde man pullert vagn för fösta gången nja inte riktigt min grej de där med pullert vagn.
I morgon ska jag mjuk göra isaac och får hoppas på att ridhuset är ledigt då.
 
3orna på wången kör även kadrilj träning med flera av våra hästar och det är väldigt roligt att kolla på inte alltid man ser något sådant med travare i ett ridhus hah.. Så om 2 veckor i friends arena på Sweden international horse show så ska de köra kadrilj.
Får se om jag kommer kunna ta mig dit och kolla.
 
Jippii snart är det jul så då ska rummet julpyntas.
 
Glömde nästa nämna det jo nu tar jag även ponnylicens så nästa år kommer man kunna tävla med ponny också men då kör jag.
 
Bild på min dress kommer senare då allt inte riktigt är klart än.
 
Och den 19 alltså på onsdag så är det premiär på mocking jay kan inte missa den så då bär det av till Östersund.
 
Fotade Isaac förra veckan

Kommentarer

Postat av: Ninnie Hansson

Publicerad 2014-11-15 16:02:50

Fina bilder på fin häst :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela