9/5

Publicerad 2014-05-09 23:42:00 i Blandat, Träning,

Hej! Det var ett tag sen jag blogga igen.
I tisdags så var det ju licenskurs och det gick jätte bra fick spår 7 och Victor var jätte duktig. Dock vet jag inte varför jag inte längre kan stå i sadeln har kunnat stått alla andra gånger men nu får jag gå ut och springa och träna benmusklerna.

I iallafall så har mina tävlingsfärger blivit godkända så nu ska jag bara skicka efter min tävlingsdress ska försöka fixa det på tisdag.
 
I morgon ska jag träffa min kusin och hennes familj, träffa dem senast för 1 år sedan så det var ju inte igår precis. Ska bli jätte kul att få träffa och hänga med dem i morgon.
 
Den 16 den här månaden så startar Victor igen men på Bergsåker och med samma ryttare som förra gången och jag hoppas att det går lika bra som förra gången de starta. Dock hoppas jag att jag också kan följa med men eftersom att jag har so nationella så kanske det blir så att jag inte hinner med att följa med till Bergsåker men jag hoppas att jag har nationella under dagen för jag vill ju inte missa Victor när han startar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela