Helgen

Publicerad 2014-03-17 00:00:00 i Allmänt,

I helgen har jag ine gjort så jätte mycket bara tagit det lungt.
 
Under lördagen fick jag äntligen träffa Victor, längtade så mycket efter honom och han verkar även bli bättre i vänster fram (som han är halt på) och han har troligtvis haltfri om bara några dagar och han ska evuntuellt starta den 28 Mars om han är bra då.
Pirat startar här på Gävle på tisdag i lopp 10 kommer inte åka dit utan kommer kolla på loppet här hemma på atgplay istället då loppet går så sent.
 
Har även varit ute och joggat lite idag det går framåt men känner att jag måste träna mera om jag ska få upp lite bättre kondition och lite muskler.
 
Ja i morgon är det första nationella är inte så taggad för det då jag absolut inte kan något om de sju dödssynderna som vi fick på min skola. Men jag har laddat upp med gainomax både bars och dricka haha... Då kanske min hjärna fungerar i alla fall.
 
Här är foton från förra helgen när jag och Ronja var och fotade lite.
Detta uttryck gav Elvis, Ronja när hon försökte lära honom vad rätt och fel var.
 
Hoppas ni har haft en toppen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela