That Is a BIG NO!

Publicerad 2014-03-13 22:49:33 i Allmänt, Vardag,

Halloj där!
 

Har nyligen haft ett test nationellt prov i svenska då jag på måndag ska ha det riktiga nationella provet. Test provet gick så där men jag gissar på att jag kommer att klara av nationella provet i alla fall.
 
Har även hemkunskap i morgon och där så ska jag och två till personer berätta för hela våran grupp på hemkunskapen om vad alla ska tillaga så det ska bli en tre rätters middag men jag är dock lite skeptisk mot förätten. Och när jag handlade med Ronja idag på lunchen efter som att det också ingår i hemkunskapen så sa hemkunskaps läraren att vi skulle köpa alla livsmedel som behövdes till maträtterna men på skolans bekostnad och det blev väldigt stor bekostnad 648 kr.Men jag hoppas allt blir bra och att jag lyckas få betyg på det. Uppdaterar med lite bilder eventuellet i morgon.
 
Jag blir riktigt trött på människor som säger att man "är en fjant " för att man lyssnar på dj musik att lägga ut det på internet och rikta det mot mig "That Is a BIG NO!" För jag har lika mycket rätt att lyssna på den musiken som alla har rätt att gå på gatan utan att bli nerslagen dock äger inte ni den musiken så bye bye med er. Och sedan att säga att dj/house betyder mycket för er då lär man ju börja tänka var man inte nyss en fjant för att man lyssna på den musiken? humm.. Tänk snälla efter först om vad ni skriver.
 
Nej nu ska jag fortsätta att kolla på The Originals ha det bra så länge tills nästa uppdatering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela