Taggad till tusen!

Publicerad 2014-03-08 13:34:00 i Allmänt, Foto, Monté, Vardag,

Pratade med hon som leder måndagskursen och den 25 mars börjar licens kuresen för monté är så taggad nu mer info får jag skriva senare.
 
I alla fall så fick jag veta att vi i våran klass samt den andra nian har klassfoto på måndag och det kom lärarna med i torsdags så nu är den stooora frågan, vad ska jag ha på mig? Men man brukar väl ha klassfoto när man börjar skolan på HT? Men det har tydligen inte vi haha.
 
Och i juni åker hela nian på min skola till Stockholm så först ska vi på studiebesök någon stans inte bestämt än vart sedan skulle vi få ha fri tid i Stockholm sedan ska vi till Grönalund.
 
Längtar så mycket tills jag är 18 för då så har jag planerat lite i förväg att åka till TOMORROWLAND! Fast kanske att jag önskar mig en biljett i studentpressent.
Fast nu lär jag ta en sak i taget,först gå ut nian sen börja gymnasiet sen får jag se mig vidare på drömmar haha.
 
Var även ute och fotade lite idag
Have a good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela