Sväng på stan

Publicerad 2014-03-20 21:18:58 i Blandat, Vardag,

Idag hade jag nationella del prov C alltså att man ska skriva en uppstats och det är absolut inte min starka sida att skriva en uppstats och dessutom förstod jag inte riktigt hur jag skulle skriva den men jag hoppas i alla fall att jag blir godkänd på den. Så nu är det bara det muntliga i nationella kvar sen är svenska nationella klart.
 
Slutade även tidigt från skolan idag så jag gick ner på stan med några klass kompisar.
Efter som att det är den 20:onde idag så betyder det att månadspengarna kommer in på kontorna och då blir det dags att shoppa lite.
Jag köpte mig en Jeansväst med hoodie från H&M (lägger upp bild med den i ett annat inlägg) den är jätte snygg tycker jag men jag behöver bara en skarf från carlings som är riktigt snygg och sen är hela outfiten jag vill ha klar som jag vill ha.
 
Var även in på Glitter och jag gillar inte massa färger och inte starka färger heller men av någon anledning fanns det en jätte snygg keps där som jag vill ha och ja det var massa färger (starka) på kepsen men den skulle vara perfekt till sommaren med ett par vita slitna byxor och med ett linne till.
Men jag hittade även mycket mer som jag så klart ville ha men det får jag ta senare när jag har pengar igen.
 
I morgon åker jag till Rättvik och ska vara där i en stuga under helgen med några vänner så jag ska försöka uppdatera lite under helgen i alla fall.
 
Ha det bra tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela