Lite kort om det senaste dagarna

Publicerad 2014-03-04 22:19:43 i Allmänt, Loppen, Vardag, Vänner,

Har äntligen fått träffa min kompis som jag inte har sätt eller pratat på två år nu nästan så det var super kul, vi pratade mycket om vad som har hänt de senaste två åren och mycket barndoms minnen så det blev mycket prat och skratt. Skulle ju som sagt träffat henne fredagen förra veckan men efter som att hon fick för hinder då så gick det inte då.
 
Men fredagen förra veckan var jag ute och sprang 5 km och var även till stallet den dagen istället och red Pirat men han trampa av sig ena skon så jag kunde inte rida han mer under den helgen då han även startade i går och blev 9:a men det gick ju inte så jätte bra då det var ett väldigt hårt lopp han fick vara med i och hamnade därför vädigt långt bak.
 
Har även lyckats tappat ur min mobil från min bakficka igår så nu är den spruken så när jag får pengar igen måste jag laga den tycker att sprikorna är jätte jobbiga och sen ska jag sätta på ett skal på mobilen framöver så att det som hände igår inte upprepar sig igen.
 
I morgon är det travkurs igen så jag lär nästan fråga hon som leder den här kursen om när licens kursen börjar den här månaden. Annars är det inte så mycket mer jag har att skriva om nu så ha det bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela