Racey

Publicerad 2014-06-08 23:39:00 i Allmänt, Foto, Hästarna, Lopp på G,

I lördags var jag till Travet då vi har flyttat över Racey dit också så nu står både Victor och Racey där. För första gången red jag henne också. Hon var hur snäll som helst dock var hon något rädd. Prov travade henne några steg och hon gick jätte bra så söndagen som kommer nu så ska jag och en kompis ta en tur på Victor och Racey ute i skogen så får vi se hur det går!
På tisdag är det licens kurs igen men den här gången ska jag har Pocahontas Granite igen får se hur det går den här gången då hoppas på att hon håller sig i trav och inte galopperar efter 300m...
 
Idag var jag ner på stan och handla de sista sakerna till skolavslutningen men jag fick ändå med mig lite mer saker än vad jag skulle ha, hihi.. Nu på onsdag som kommer går jag ut 9:an känns faktiskt som om jag nyss började men tiden går fort, kommer så klart sakna mina vänner från 9:an men det kommer bli hur kul som helst att få börja om på nytt och att börja på ett gymnasium där jag får hålla på med mitt intresse och även få nya vänner som har samma intresse som mig.
 
Ni lär säkert undra varför jag inte skriver så mycket om Pirat nu, det är så att han har en skada i hoven som gör att han inte kommer kunna starta på ett bra tag och det skulle inte läka förs om 3 månader. Riktigt tråkigt så vi får helt enkelt se om han kommer kunna fortsätta med trav över överhuvudtaget. Men just nu är han på bättringsvägen!
 
Den 12/6 så startar Victor på Solänget i lopp 2 och har nummer 4 men den här gången är det en annan ryttare spännande! Hoppas på att han går bra!
 
Här är lite bilder på Racey
 
När jag kolla ner bland hagarna hitta jag även den här lilla krabaten
 
Gick även till Pirats sommarhage och fotade honom
 
Ha det bra tills vidare!
 
 

Kommentarer

Postat av: Ellen

Publicerad 2014-07-01 01:30:57

Fina hästar! Och jättefina bilder, du är jätteduktig på att fotografera :)

Svar: å, va roligt att höra, kul att du titta in på bloggen!// Kristina
Kristina Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela