Rättvik

Publicerad 2014-07-14 20:15:00 i Blandat, Loppen,

Idag åkte vi ner med Victor till Rättvik för han skulle starta med ryttaren Angelica Klockar. Men tyvärr så blev det inte riktigt så för efter defileringen så ville banveterinären kolla på honom och det visade sig att han var halt på höger fram så han skicka ut Victor från banan så han kom aldrig till start idag, riktigt tråkigt. Men nu ska han få vila upp sig och få gå ute på bete i en månad och får hoppas på att han vilar upp sig mycket och att han blir bättre. Senare hitta vi även ett skapligt stort sår inne vid låret på honom.
 
 
I morgon så ska jag skriva provet för mitt montélicens så jag hoppas på att jag klara det så jag får mitt licens så jag eventuellt kan starta med Victor till Augusti.

Kommentarer

Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Publicerad 2014-07-15 14:40:44

Men vad tråkigt! Men bättre lycka nästa gång!

Svar: Ja vi får ta nya tag, tack för att du kolla in bloggen :)// Kristina
Kristina Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela