Limön

Publicerad 2014-07-09 22:20:00 i Foto, Natur, Vardag,

Idag drog jag till Limön med Elvis, jätte bra väder. Inte för att Elvis gillar att bada men otrolig nog så gick han ner i vattnet ändå. Rekommenderar att ta båten M/S Drottning Silvia till Limön om ni är här i Gävle under sommaren på semester eller bara ska stanna några dagar om det är bra väder då det är otroligt fint där ute. Men i morgon bär det av dit igen men då ska jag dit med några bekanta bl.a. så ska andra ägaren till Victor följa med och hans sambo samt deras barnbarn men man kan ju säga att andra ägaren till Victor även är som min farfar då jag har känt honom sen jag var 2 och ett halvt år.
Men tyvärr lyckades jag bränna mina benen idag när jag var där...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela