Jag klara det!!

Publicerad 2014-07-07 15:20:00 i Allmänt, Blandat, Foto, Hästarna, Träning,

Kan tyvärr inte svara på varför mitt inlägg som skulle ha kommit in den 2/7 kom in idag men står som att den kom in för nästan en vecka sedan... Mycket märkligt tycker jag.
 
Som rubriken lyder jag gjorde mitt fystest idag och jag klara det! Känner mig som en riktig kämpe nu haha.. Trode det skulle vara så mycket jobbigare än vad var. Dock var det nära på att armarna la av totalt när jag gjorde armhävningar men jag klara det också. Allt annat var väldigt lätt, astman märktes inte alls av när jag fick cykla istället för att springa 3km men samma tid gällde för cyklingen och vi skulle hålla oss vid 100 något men vad det var kom jag inte ihåg. Så nu ska jag bara plugga på provet som jag ska göra nästa vecka och hoppas på att jag klarar det, men så svårt borde det inte vara men är det någon som har gjort det provet för att få licens för trav som kan berätta hur det ungefär är? Tacksam för svar.
 
Börjar tyvärr bli lite osäker på att börja på Real gymnasiet nu efter som att jag blir själv på trav till höstterminen då det bara var "ridtjejer" som var intagna och sen kom jag själv på trav.. Inte kul så det börjar luta mot en annan skola som jag fortfarande väntar på svar från om jag har möjligheten att komma in på. Mer avslöjar jag inte nu det får ni veta senare fram över men nu håller jag verkligen tummarna på att jag har möjlighet att komma in där efter som att det var ett travgymnasium och då finns det nog flera som jag kan dela mitt intresse med än vad jag kan göra på det gymnasium som jag valde från början.
 
När jag var till stallet för att hälsa på Pirat som nu mår mycket bättre verkar som att han snart är 100% haltfri.
Så stötte jag på dessa underbart gulliga föl. Men hingsten var dock lite väl nyfiken och såg mig som en lek kompis och ville gärna busa men har var lite väl på och ville busa osv som unga hingstar gör ( psykar runt) ursäkta mitt uttryck men jag hitta inget bättre haha..
 
Jag tror inte att de lilla mörkbruna fölstoet var så förtjust i att vara med hingstfölet hah..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela