Glada nyheter!

Publicerad 2014-07-01 22:30:00 i Allmänt, Foto,

Hejsan hoppsan! 
 
Å är jätte glad, fick hem mitt svar från gymnasiet idag och jag kom in! Så nu ska det faktiskt bli kul att börja skolan haha. Hoppas på jätte 3 trevliga år på Real gymnasiet! Trotts rätt kassa betyg men jag är nöjd så länge jag kommer in får kämpa lite mer de 3 åren som väntar så jag ev tar mig in på högskolan och gå hippolog för jag har nämligen tänkt att fortsätta att utbilda mig så jag kan bli en professionell trav tränare. Det lär vara många som har sökt i år dock efter som att man lära ha höga poäng för att komma in i år 142,5 poäng var den lägsta som hade kommit in och jag kom in med mina ynka 217,5 poäng. 
 
Här ger jag er en liten ledtråd för inlägget som kommer publiceras i morgon kan ni gissa vad det kan vara för speciell dag? Min kompis Ronja (som jag har haft med i några inlägg på bloggen) fick stå för bilden.
 

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2014-07-02 13:58:29

Hejsan! Jätte fin blogg du har :). Kicka gärna in på min blogg så blir jag grymt glad :D. Kram!

Svar: Tack ska du ha! Visst kan jag göra det // Kristina
Kristina Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela