Torsdag

Publicerad 2014-01-23 21:23:38 i Blandat, Lopp på G,

Dålig uppdatering..
 
Nu har det varit jätte dåligt med bloggande här fy skäms på mig, ska försöka förbättra mig.
 
Har i alla fall valt gymnasium färdigt och lämmnat in allt efter som att jag redan vet vad jag vill gå på för gymnasium så kändes det skönt att få  valet färdigt i tid så man inte sitter med det i sista minut och stressar igenom valen.
 
Jag har även sökt till licens kurs för monté i mars så nu hoppas jag att jag kommer med i den kurs omgången.
 
På lördag ska Pirat få gå provlopp här på Gävle och jag hoppas att han sköter sig och jag ska även rida Victor samma dag fast efter provloppen. Har även eventuellt tänkt att ta med mig Elvis till travet så jag får se hur han beter sig mot hästarna och att han lyssnar på mig i stallet.
Har även fått jobb hos trav tränaren som Victor står hos ett stall jobb några söndagar lite då och då, och lönen är mycket bra enligt mig. Det är så mycket bättre en att dela ut reklam. 
 
Victor ska nog få starta någon gång under februari hoppas vi på och Pirat ska/skulle starta den 31 Januari men nu vet jag inte efter som att han ska gå provlopp på lördag. Får uppdatera mer om det sen.
 
Vi har även in skaffat en hästbuss! 2012 års modell. Får uppdatera med bilder i nästa inlägg och info om den.
 
Ha det bra så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela