Sadel

Publicerad 2014-01-09 18:09:04 i Monté,

Äntligen har jag fått hem min sadel jag köpte men helt otroligt att hon jag köpte den av kunde pakitera allt i ett litet paket. Fick även med 2 vojlockar fast ena är något sliten men den använder jag nog endast vid träning men den vita kommer jag troligtvis ha i lopp sen. Den ser jätte bra ut men jag behöver bara inhandla stigbyglar och en förbygel/brösta. Börjar monté licens kursen i mars så jag tyckte att det var bra att köpa en monté sadel nu så jag kan börja ridträna med den och testa den på Victor och se hur han går med den.
 
På travet verkar det som om det går bra för Victor då han har varit väldigt snäll när de satt för honom och har kört. Han ska även fått gått snabb jobb idag för sulky. Mer uppdateringar om lopp som är på G och annat kommer upp under helgen.
 

Kommentarer

Postat av: Gabriella - Montéryttare

Publicerad 2014-01-11 22:14:05

Fin blogg :)
Sv.: Det vet jag inte, maila ST och fråga så får du rätt svar av dem som bestämmer ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela