Studiedag

Publicerad 2014-02-03 18:48:00 i Allmänt, Foto, Vänner,

Har haft en studiedag idag så då har jag inte haft skola idag.
 
Jag och min kompis Ronja skulle ut till valbo och shoppa men efter som att det inte blev av var pga en annan sak så gick vi ut och fotade istället, lite bilder blev det i allafall.
 
Det verkar som om våren börjar titta fram snön här smällter som bara den och jag hoppas att det fortsätter så också då jag vill börja använda vår kläder och att vi får lite värme här i kalla Sverige.
 
Nu har jag till och med färgat håret till gyllenbrun och nu ska jag försöka ha den här färgen ett litet tag i allafall. Lyckades faktiskt med att bara använda två färgburkar den här gången men nu hoppas jag att det ser bra ut sen när håret torkar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela