Monday

Publicerad 2014-02-24 23:56:00 i Allmänt, Foto, Vardag,

Hallå där!
 
Har varit ute och sprungit idag för att jag skulle mäta hur min andning blir efter jag har tagit astmaspray när jag har ansträngt mig men jag fick en sån panik när jag kom hem för att jag inte fick luft så jag glömde att mäta andningen före jag tog astmasprayen så nu lär jag göra om allt igen så jag får springa minst två gånger under den här veckan annars får jag nog skäll av docktorn sen nästa måndag efter som att de har bett mig anstränga mig så de kan se bättre på resultaten. Men det var rätt så varmt idag och bra väder för att springa i.
 
Känner att jag har en sån lust att kasta ut min dator genom fönstret snart den vill inte vara arbetsvillig utan bara krånglar den har typ fått rabies.
 
 Fotade även lite under dagen så här är lite bilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela