LOV,V75, osv

Publicerad 2014-02-23 23:54:00 i Allmänt, Blandat, Lopp på G, Monté,

Jag var på V75 här på Gävle igår (lördags). Var riktigt trevligt faktisk var även till Victor som står inne på travet under träning men just nu är han lite fram halt pga att han trampa sig när han gick snabb jobb så han ska få stå någon vecka till så får vi se sen hur den är med honom. Hoppas att han blir bra snabbt för i mars så ska han eventuellt starta och även min licens kurs för monté startar då så jag ska ha han med mig på den.
Skulle även hämta ut min förbygel/brösta som jag har väntat på i snart 3 veckor har den kommit tror ni? Nej det hade den inte det skulle ta 1 vecka men leverantören hade lyckats glömma den så nu skulle h*n i affären beställa från en hemsidan i stället så nästa lördag borde den vara där får jag hoppas. För nu börjar det bli något bråttom då jag lär ha all utrustning till Victor inför licens kursen.
 
Vi har anmält Pirat till ett lopp den 28 februari alltså nu på fredagen som kommer så jag hoppas verkligen att han kommer med där.
 
Men nu är det sportlov för mig men jag har inga planer för vad jag ska göra precis kommer troligtvis vara mycket i stallet kanske åker till stan för att hämta mitt (riktiga batteri) till min Samsung i morgon då jag har ett ersättnings batteri nu men det som är bra är att jag har ett extra ifall ett skulle gå sönder eller liknade.
 
Fotade inga bilder från V75 loppen det får bli till sommaren när det är varmare ute och då kanske jag även har ett bättre objektiv till min kamera.
 
Hoppas alla har haft en bra helg ska försöka uppdatera mer under veckan, ha det bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela