Like a boss

Publicerad 2014-02-26 22:48:00 i Allmänt,

Jag var till stan idag med min kompis och hämtade mitt efterlängtade batteri till min mobil och är man som mig och går förbi lite affärer så lyckas man ju alltid få med sig något hem haha.
 Parfym från H&M: 39.90:-
Armband från ur&penn: Rea pris: 20:-  Ordinarie:79.90:-
 
Tips
 
Att kolla på rea är aldrig fel man kan hitta väldigt mycket lyx för billig peng så allt måste man inte köpa när det inte är rea, det bättre att vänta tills det är rea och handla då du får så mycket mer för pengarna än när du handlar det sprillans nytt. Och du kanske även får pengar över till något mer.
 
Jag längtar så till fredag ska nämligen träffa en kompis som jag inte har träffat på ca två år nu, det var sjukt länge sen jag träffa henne det ska bli super kul i alla fall.
 
Fotade även lite här om dagen, lär beställa hem lite bilder så jag kan fortsätta på min fotovägg som jag har här hemma. Men frågan är bara vart la jag kluddet för att sätta upp bilderna med?
Like a BOSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela