Halloj!

Publicerad 2014-02-18 18:20:00 i Allmänt, Blandat, Foto, Hästarna, Loppen, Vänner,

Nu var det ett bra tag sen jag blogga men ser ni något nytt? Jo nu har jag en bra design här på bloggen tack vare Ronja som tog sig tid att hjälpa mig med den en riktigt bra vän lär jag säga som kan ställa upp och hjälpa mig. Bakom denna design är det mycket skratt lär jag påpeka och tiden som vi la ner på den var lång.
 
Pirat starta i alla fall förra tisdagen och han blev 6:a på Bollnäs han gick jätte bra och duktig också men han skulle ha kunnat gett mer om man inte blev instängd.
Victor startade i fredags och blev 5:a på Romme och han har blivit mycket duktigare nu när han får stå i träning hos en professionelltränare.
Det är även V75 här i Gävle nu på lördag så jag får se om jag åker dit och kollar och fotar lite. Annars är det inte så mycket mer på travsidan.
 
Jag och Ronja var även ute och fotade lite idag inte så många bilder då det fortfarande är väldigt kallt ute vad jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela