Dead

Publicerad 2014-02-04 22:39:00 i Blandat,

Rent ut sagt så dör jag snart...

Jag har alltså ingen mobil och det är sjukt jobbigt alltså ingen musik, ingen instagram ingenting har jag när jag är i skolan,hemma mm, då jag lämmna in mitt samsung batteri efter som att det hade svällt så var jag tvungen att gå ner på stan och till mobilaffären jag köpte mobilen ifrån för att lämmna in batteriet enbart och så jag skulle kunna få ett nytt sen. Men mitt nya batteri skulle inte komma för om ca 4 veckor?! Pga att de måste kollas först hos externservice osv.
Men jag måste ha en mobil så jag lär gå ner på stan på torsdag och köpa ett batteri för då skulle teknikmagazinet få hem batterin till galaxy s4 kan inte vara utan en mobil 4 veckor om inte längre om leveransen skulle vara försenad.
 
Var även in på gina tricot hittade lite kläder som föll i smaken. Det är dock väldigt dåliga bilder.
Köpte en blårutig skjorta, ett par mörkblåa jeans, en mörkblå med svart bomber liknande jacka och en mörkblå keps.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela