Inte riktigt vad jag hade tänkt.

Publicerad 2014-08-16 20:59:00 i Foto, Hästarna, Hästarnas träning,

Ridit Racey idag och ja för att göra allt till en kortare bit av hur det gick med ridningen på Racey så säger jag så här allt gick bra till en början men sen blev hon för uttråkad och bråkade bara. Hon började med att trava men sen bocka hon och lite galopp på det sen höll vi på att åka in in en sulky häst. Efter som att jag inte kan ta för mycket i tyglarna för att hon slår upp huvudet direkt blev det lite kaos om man säger så en stund. Men visserligen skulle jag även ha tänkt på att det var provlopp idag men är man jag så kommer man inte ihåg det. Så just nu är jag mest besviken på mig själv att jag inte visste hur jag skulle hantera en sådan situation. Men de är bara att träna på för att nå till toppen. Right?
 
Var även i väg en sväng till Victor och han verkar inte som att han är så halt eller det märks iallafall inte så han är helt enkelt på bättrings vägen och hoppas att han blir halt fri så snart som möjligt för om jag får gissa själv tror jag han vill ut och spring lite.
Låter bilden nedan för tala
 
Ibland är denna häst som: Bitch I DON´T Care!
Eller något sådant: #Freedom #IBeliveICanFly
Uppdaterar med fler bilder från våran dag  i ett annat inlägg lite längre fram .
 
Hoppas ni iallafall har en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela