Blandade känslor mm

Publicerad 2014-08-17 23:14:00 i Blandat, Foto, Hästarna,

Ja nu är det mycket blandade känslor här, det känns så roligt att få åka iväg till ett nytt ställe och få träffa nya människor men samtidigt tråkigt att lämna de människor som står en nära här. De jag önskar just nu är att jag bara kunde packa med mig alla dessa människor i en resväska och ta med mig dem upp till Östersund. Men det går ju inte men man måste gå vidare de lär alla göra och jag kommer ju så klart åka tillbaka till lilla Gävle snart igen. Men usch vad svårt de var att säga hejdå till Victor och att sedan inte få träffa honom tills höstlovet de var det jobbigast jag har gjort idag men jag vet ju att han har det toppen i stallet han är i nu och blir om skött och mår bra eller ja är på bättrings vägen i från sin hälta. 
 
Och snart är det slut på sommarlovet och de här i Gävle börjar den 19:onde och jag börjar den 20:onde uppe på Wången en dag extra sommarlov hihi. Träffade även Ronja idag och så fixade vi lite med bloggen och fick även ett stativ till min systemkamera av henne, hur mer bäst kan man inte bli? Denna människa är guld värd!❤️
 
Märkt något nytt på bloggen? Inte? kolla lite tror du hittar de snart. Liten ledtråd.. header..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela