Licens lopp

Publicerad 2014-04-01 21:54:43 i Allmänt,

Halloj!
 
Har varit på licens kursen idag med Victor på vårat "första tränings lopp" och ja det gick ju sådär. Han vek ut hela tiden när vi volta och var inte på humör idag och var riktigt dryg. Under loppet gick han bra men då var det jag istället som inte riktigt orkade men jag försökte kämpa men det gick inte efter 1500m då var jag tvungen att rida lätt 200 m så att jag sedan kunde stå upp igen de sista metrarna. Och nu har jag en jätte träningsvärk och massa blåmärken på benen. Hoppas verkligen nästa tisdag att han är på bättre humör och lyssnar bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela