Blir en tur till Valbo...

Publicerad 2015-07-09 12:30:00 i Allmänt, Vardag, Wången,

Idag blir det en tur till Valbo då jag fortfarande har en massa häst grejor att köpa som ska med upp till Wången till höstterminen och där bland allt kommer även Askan att få hänga med upp ska bli hur kul som helst att få ha med honom upp. Och så hoppas jag på att Askan i alla fall hinner starta någon gång i år. Men det är fortfarande en lång väg kvar då vi får bygga upp honom från noll men träningen för honom går framåt konditionen blir bättre och så småningom så blir det att bygga lite muskler men det får vänta för i morgon kommer en ut och ska kolla igenom Askan då vi tror att han kan ha en låsning i korset eller att det är något som sitter där som behöver uträttas. Så nu hoppas jag att de inte hittar något mer allvarligt fel för det skulle vara så himla tråkigt med en sådan fin häst som denna...
 
 
Men nu undrar ni säkert hur har Isaac det då? Jo han står nu på bete och bara är, så nu till den kommande höstterminen så får han en ny etta som kommer att sköta om honom. Så här såg han ut innan jag åkte därifrån för sommarlov. Han har blev något rundare om buken vilket är ett stort pluss för att vara lilla Isaac.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela