Alltså dessa..

Publicerad 2015-07-12 08:38:00 i Allmänt, Blandat, Foto, Tips, Vardag,

Dessa högtalare från logitech z906 är så sjukt grymma det är riktit bra ljud i dem och om man är musik älskare som mig så är detta de bästa köp du någonsin kommer ha gjort i ditt liv. Visst du får betala lite för dem men lätt värt ljudet som blir av högtalarna.  Super grym bas finns en dosa att styra musiken med samt så kan du ställa in basen själv sladdarna till högtalarna är långa och gör att du kan ställa de överallt i rummet. Flera av mina vänner använder dessa och lovar de har grymt ljud!  Detta är ett par högtlare jag sälv kommer att köpa senare då jag inte just nu har råd att köpa de men senare framöver är dessa mina. Det finns att köpa lite överallt exempelvis på siba eller madiamarkt. Och dessa kostar 2990 kronor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela