Marknad

Publicerad 2015-02-28 20:48:00 i Allmänt, Blandat, Vardag,

Ja idag var det ingen sov dag utan idag fick man gå upp i tid och sedan drog man väg till tågstationen för att åka till Ockelbo för att gå på marknad.
Fanns så mycket där hitta lite grejor man ville ha men tyvärr köpte jag inte de något jag ångrar lite. 
 
Tänka sig att snart har en hel vecka redan gått av mitt två veckorslov måste verkligen hitta på något nästa vecka än att bara sova bort dagarna komme nog ta en sväng ner på stan och kolla lite. 
Ska även hinna träffa lite vänner innan man åker upp igen. 
 
Taggad till praktik undrar så mycket om vad jag kommer få göra på detta ställe jag ska vara på nu, hoppas jag får möjligheten att både rida och köra, har inte ridigt på 3 veckor nu så lite trökigt äre att inte ha en häst att ta en ridtur med. 
 
Kolla lite hoppning på tvn men oj vad man saknar att hoppa men man kan ju inte hålla på med allt man lär ju välja här i livet.
 
Ha det bra så uppdaterar jag mer nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela