Snö i September!

Publicerad 2014-09-26 12:56:00 i Allmänt, Vardag,

Hej alla! Hoppas allt är bra med er och att ni fortfarande följer mig även fast det är något dålig uppdatering. Och hej alla nya läsare om det finns!
 
Jo här är allt bra skulle ha bloggat i onsdags men var totalt slut och orkade inte alls och sov bort hela eftermiddagen och kvällen igår om ni undrar varför så har jag haft jour i vårat stall här på Wången och blev väldigt allergisk och allt tog på krafterna så de är en förklaring varför. Men här uppe i onsdags blev det vinter för de snöade och jag skulle ha fotat men glömde det också men hinner nog fota på snön snart igen. Brr det har verkligen varit kallt här minusgrader på morgonen och kvällen. Men nu blir det även mörkare snabbare fy va tråkigt det är då blir man ju ännu mer trött ju. Får helt enkelt låta Fanny (my roommate) hålla mig vaken under eftermiddagarna samt en stund på kvällarna för de tycker att jag sover något förfärligt mycket haha..
 
Mycket skratt här på kvällarna haha har ju varit så allergisk under de dagarna jag har haft jour så de har tyckt att jag låter som en bastrumma när jag hostar.
 
Åå visst ja jag beställt hem massa foton så vi kan pimpa väggarna här för de här tapeterna är fruktansvärt tråkiga att kolla på men till höstlovet skulle vårat rum bli renoverat.
Ja så här långt har vi kommit med väggen än så länge och ja mitten bilden har ingen kommentar för den men aa den passar väl typ in där också haha..
 
Och sen ville även Fanny vara med på bild haha och ni kanske kan komma på vems idé det var med bilden i mitten då. Fanny= Blöö efter som att hon heter Billö men ingen orkar säga de så blev det Blöö istället.
 
Sen har jag en fråga till er läsare om det är någon/några som kommer börja på Wången till nästa år HT-15? Alltid kul att veta om det är någon som har planerat på att börja här.

Kommentarer

Postat av: Vera

Publicerad 2014-09-28 11:17:53

Kan du börja göra dagens outfit inlägg? :DD<3

Svar: Ja visst skulle jag kunna göra det!:)//Kristina
Kristina Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela