Praktik

Publicerad 2014-11-22 22:58:34 i Allmänt, Blandat, Hästarna, Vardag, trav,

Nu är jag tillbaka i Gävle igen för praktik på travet en vecka. Skulle åkt till travet idag och ridigt ett snabb jobb på Victor men har blivit jätte förkyld så det blev ingen ridning idag .
Nä usch hosta,täppt, ont i huvudet, kroppen har tagit stryk mest och kan knappt prata.
 
Får se när man är tillbaka på wågen igen om det är snö där uppe hoppas!
Just det veckan som kommer så har 3orna kadrilj på friends arena tråkigt nog kommer jag inte kunna ta mig dit..
 
Hoppas jag är frisk nu till måndag så jag kan få gå på praktiken och träffa min häst längtat efter han så mycket.
 
Ska ta mig en kopp te med honung så får jag se om det hjälper något.
Skriver ett längre inlägg nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela