Glad eller vad?

Publicerad 2014-05-31 21:32:57 i Allmänt,

Idag så åkte vi upp till Bollnäs och gissa vad? Jo från Bollnäs får vi med oss ett jätte fint sto på 4-år. Racey Frontline. Hon är dock lite rädd av sig och tittig men det ska försöka träna bort. Samt så ska jag få rida in henne. Ska bli super kul. I morgon ska jag prova sätta på en sadel på henne och se hur hon reagerar och funkar det bra så ska jag ta med henne till ridbanan och longera henne där.
Tog med mig henne till ridbanan idag och hon tyckte det var otäckt och såg spöken överallt men efter ett tag så gick det bra och hon slappna av lite. Ska ha med mig en kompis så vi är två med den här lilla tjejen.
Hoppas att ni har en bra helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela