MY BIRTHDAY!

Publicerad 2014-07-02 22:33:00 i Allmänt, Vardag,

Halloj! Jo gissa vad det är min födelsedag! Så nu blir man 16 hihi. Awesome. Min dag har varit lite körig kan jag bara säga.
 
Det börja med att göra tårtorna från en  början gick allt bra ända tills jag skulle göra vaniljkrämen till tårtorna först blev allt ihop en stor klump och då var det bara att börja om igen .. Suck .. sen blev den bra till slut men då uppstod ett till problem jag skulle göra en extra fyllning i tårtorna och skulle ha Philadelphia ost med i blandningen till den extra fyllningen jo va händer? Smeten till den extra fyllningen blir alldeles för lös och rinnig bara börja om och skynda sig till affären för ny Philadelphia ost .. Men till slut lyckades jag få till den. Ja och tårtorna var uppskattade av alla som kom och firade mig. Sen försvann liksom tiden lite. Jag skulle nämligen också hinna spritsa cupcakes också så det var bara att skynda sig med det snabbt som bara den. Sen slänga på mig kläderna som jag skulle ha på mig när gästerna kom. Fick mycket bra saker som pengar, presentkort till hööks så nu kan jag köpa mig en ny hjälm, sen fick jag en bok och lite fler saker. Så min dag har varit toppen helt enkelt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela