Mixed

Publicerad 2014-01-30 23:49:57 i Blandat, Tips,

Nu har det gått ett tag sen jag blogga sist.
 
Jag skulle ha uppdaterat förra helgen men jag hann inte med och jag skulle ju även uppdatera med bilder osv men jag är en person som glömmer väldigt lätt och det gjorde jag med min kamera som jag skulle ha med mig till travet att fota med. Efter som att jag har problem med min samsung så kan jag inte ta kort med den då den stänger av sig så fort jag ska använda den. Och jag ska ta den till the phonehouse i helgen eller nästa vecka. Då jag lär byta batteri eftersom att felet sitter i batteriet.
 
Jag ska åkta till hööks i morgon då sadelgjorden som är ny och knappt använd nämligen inte passa till min nya monté sadel och det fattas kanske 20 - 30 cm.
Och priat som skulle starta nu på fredag men det blev inte så efter som att på provloppet så verkade han inte var i form så vi ska anmäla honom till den 11 februari och se om han kommer med då och hoppas på att han är bättre då.
 
 
 

Kikade igenom några av mina favorit affärer och hitta lite plagg som jag gillar och lyckades göra två outfits av de. De skulle passa jätte bra till våren. Tycket de är två snygga outfits enligt mig. Vad tycket ni om de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela