Jullov

Publicerad 2014-12-22 14:10:00 i Allmänt, Blandat, Videos,

Ja nu är det äntligen jullov så nu kan jag vila upp mig till nästa termin.
Nu är det lite stressigt här hemma med julklappar som ska inhandlas och V75 som är på tisdag som jag ska försöka hinna med samt ska man även samma dag på tisdag hinna förbi och säga grattis till min farfar. Ojoj va mycket det är nu.. Hinner tyvärr inte hälsa på Vicke något den kommande veckan och det är trökigt..
 
Jusst det som ni kanske vet har ju Wången varit med under Sweden international horse show och även min passhäst Wazzup Isaac var med där! och här delara jag med mig en liten video
 
Lite uppdateringar på Wången är att islandshästarna nu kommer få gå ute på lösdrift och det är något som är possetivt då det blir flera lediga boxar till oss andra framöver. Samt är det renovering på G i B-huset så spännande om hur det kommer att se ut.
 
Äntligen har jag även fått mig en ny mobil dessutom! Så nu är det hejdå samsung och vi ses aldrig igen!
 
Vad ska ni hitta på under julen då?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela