Wången

Publicerad 2014-08-20 21:39:35 i Allmänt, Foto, Vardag,

Ja då var jag på plats på Wången. Packat upp och snart är allt på plats. Det är så sjukt fint här uppe lär jag säga. Enormt fin anläggning en skola värd att gå på om man har trav eller islandshäst intresse! Kommer bli tre jätte bra år här uppe kan jag redan nu säga.
Och bästa utsikten från rummet jag bor i tillsammans med en annan tjej. Lyckats skaffa mig lite vänner också.
I alla fall åker vi till Åre med klassen i morgon ska bli roligt att få åka dit och kolla lite osv.
Får uppdatera lite bättre lite längre fram.
 
Ha det bra tills vidare!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2014-08-31 14:49:50

blogga mer ! :)

Postat av: Emma

Publicerad 2014-09-05 18:38:03

blogga mer om vad du gör på vardagarna där :):) rolig blogg att följa

Postat av: Emma

Publicerad 2014-09-05 18:38:03

blogga mer om vad du gör på vardagarna där :):) rolig blogg att följa

Svar: Förlåt för dålig blogging men har haft mycket att göra så har inte riktigt hunnit men jag slänger in ett längre blogg inlägg idag under eftermiddagen!// Kristina
Kristina Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela