Today

Publicerad 2014-01-08 21:23:20 i Blandat,

Idag börja skolan men jag hade gärna velat att det skulle varat lite längre i alla fall. Fast det var ju kul att få träffa alla kompisar igen efter lovet.
 
Men hur som hälst så har jag ett större problem det är att jag måste bli av med mina kära kaniner efter som att det är allergi i familjen och jag som har astma är det ännu värre för. Men det verkar som om ingen är intresserad av de och det skulle kännas jätte tråkigt om jag blir illa tvungen att åka till veterinären med dem. Så jag hoppas att någon snart hör av sig om att ta kaninerna.
 
På lördag får jag hälsa på Victor på travet och se hur det går med inkörningen av honom och hoppas att det går med framsteg. Kommer även att få rida honom,har nog aldrig saknat den hästen så här mycket haha.. Får se när jag ska ta och rida vår nya häst Pirat det blir nog under nästa vecka gissar jag på. I morgon bör även min monté sadel jag köpte komma genom att söka efter det så står det att den ska vara på posten i morgon och kan hämtas. Alltid lika kul att få paket hihi.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela