Jobb osv

Publicerad 2014-02-02 21:10:00 i Allmänt, Foto, Lopp på G,

Jobb..jobb .. jobb..
 
Jag skulle gå upp vid klockan 4 på morgonen för att jag skulle till jobbet men natuligtvis så lyckas jag ju somna om och sover till 5 och min skjuts skulle komma till 5.50 så jag fick stressa igenom hela de 50 minuterna. Och ja jag lyckades till och med att komma försent, jippi.
Men de tyckte inte att det gjorde något efter som att det var så tidigt på morgonen och så. Men annars har hela jobb dagen gått fin fint. Bästa jobbet för mig tycker jag efter som att jag får jobba med mitt intresse.
 
Han även med att fota på hästarna där.
En utav de finaste kallbloden jag någon sin har sätt!
 
Här är hästbussen jag har skrivit om i ett annant inlägg lite bilder på den den är en 2012 års modell med 2 säten fram och ett långt säte bak som en soffa nästan och under taket på hästbussen finns det ett liknade loft att sova i dock fick jag ingen bild på "loftet". I häst bussen finns det 2 box/spiltor för 2 hästar och sadel/sel kammare. Finns även en övervakningskamera inne i hästbussen så vi kan se hästana under färden till och från tävlingar.
 
 

Nu får jag se om jag har orken att sitta och plugga lite läxor för monté
Vad har jag gett mig in på?
 
Victor kommer troligtvis att starta den 10 februari på Eskilstuna och Pirat starat på Bollnäs den 11 februari får uppdatera mer om det i ett annat inlägg sen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela