Tripp till Travet igen

Publicerad 2014-04-21 18:36:23 i Hästarna,

Idag åkte jag till travet för att prova ett bett på Victor och det funka som de skulle dock blev han lite starkare men han lyssnar ändå. Värmde 2 bakvarv sen sen gjorde jag lite volter men ja vad ska jag säga om de volterna det är ju som alltid att vi inte riktigt kommer överens om hur voltningen ska gå till, Victor vill dra iväg men jag säger ta ut mer och ta det lugnt. Dock kunde jag inte volta så länge då det kom andra som också var på banan och träna hästar. Så jag red 1140 i 1.30 tempo ungefär. Han gick bra men då är han nog lite trött i morgon så kanske han lyssnar på vad jag säger i morgon.. hihi
Tycker att jag har varit på travet många gånger nu under den senaste tiden mer än förut.
Hoppas att ni har det bra! Ska försöka uppdatera i morgon om jag hinner.

Kommentarer

Postat av: Anita

Publicerad 2014-04-21 19:09:43

hej.
Så du är en hästtjej du med precis som min dotter men hon håller på lite med bruks-nordisar och ardenners men äger ingen själv utan hon har två minis som nu är utlånade till olika gårdar. jag va uppe och hälsade på och fick därmed rida på en bruks-nordis och hade nog lite ont i jumskrarna efteråt men det va en härlig tur. Hästar är vackra och fina djur. Ha det gott..

Svar: Ja det kan man säga har hållit på med hästar i hela mitt liv kan man säga. Jätte kul att du kolla in på bloggen :)
Kristina Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela